Շաբաթվա ամփոփում

Բարև ձեզ ես Էլլան եմ և ես ձեզ կպատմեմ իմ ճամբարի առաջին շաբաթվա մասին։ Ինչպես միշտ մենք նոր բառեր ենք սովորել։ Ես անընդհատ լողում եմ, բայց ոչ ուրբաթ օրը։ Արեգը այս շաբաթ ծննդյան օր ուներ և մենք այդ օրը ջրոցի խաղացինք, բայց իմ թիմը չհաղթեց։ Ինձ շատ է դուր գալիս այս դպրոցը, չմոռանաք դուք էլ ընդունվել, դպրոցի անունն է Հյուսիսային դպրոց։ Այս շաբաթ ես սովորել եմ դմ, սմ ու տենց բաներ։ Նկարչությունս լավանում է։ Ես ուզում եմ ձեզ ներկայացնել մի քանի խաղեր։ Custom Cursor այդ խաղը․․․ դուք կհասկանաք, Friday Night Funkin այդ խաղի մեջ դուք պետք է ռեփ անեք և վերջին խաղը․․․ AMONG US դուք կարող էք ընկնել անձնակազմ կամ վատ խափող և եթե դուք վատ խափողն եք անձնականները չեն իմանա և դուք կարող էք անձնականներին սպանել, բայց այդ խաղի մեջ չկա արյուն։ Դէ հաջողություն․․․

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *